E-poe üld- ja tellimustingimused

1. Üldtingimused

 

1.1. Käesolevad IMED Aesthetic Group OÜ (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad www.imed.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping). 

1.2. Veebipoe tegevuskoha riik on Eesti. Müüja koduleheküljel müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes kohaletoimetamise kuluta. Kõik e-poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

1.3. Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine

 2.1. E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa korvi“.  Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2.  Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

 3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Ostukorvis olevate kaupade kogust võib muuta. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. Tutvuge e-poe kasutustingimustega ning nendega nõustumisel kinnitage seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.

3.2. Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest IMED Aesthetic Group OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.

 4. Kaupade eest tasumine

4.1. Kaupade eest on võimalik tasuda internetipanga kaudu (Swedbank, SEB, Coop pank, Poco Pay, Luminor, LHV Pank pangalinkide kaudu). E-poest saab osta kaupa 3 kuulise järelmaksuga SliceIn 3 mida pakub Inbank.

4.2. Peale makse sooritamist saadab e-pood Teile Tellimusekinnituse ning peale arve laekumist ja tellimuse töötlusesse võtmist saadetakse arve. 

4.3.  Kõiki IMED Aesthetic Group OÜ e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

 5. Kaupade kohaletoimetamineja üleandmine

5.1. Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile või pakiautomaati. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

5.2. Kliendil on võimalik valida:

5.2.1. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus kuni 99 €  – 3  €;

5.2.1. SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus üle 99 € – 0  €;

5.2.3. Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus kuni 99 €  – 3,60  €;

5.2.4. Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus üle 99 €  – 0  €;

5.2.5 Dpd pakiautomaadi ja pakipoe vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus kuni 99 €  – 3  €;

5.2.6. Dpd pakiautomaadi ja pakipoe vahendusel Eesti Vabariigi piires, tellimuse maksumus üle 99 €  – 0  €.

5.3. Kui Klient soovib mõnda teist transpordiviisi, siis palume saata e-posti aadressile pood@imed.ee vastavasisuline kiri.

5.4. Tellitud kaup postitatakse  1-7 päeva (tööpäev) jooksul peale ülekande laekumist IMED Aesthetic Group OÜ arveldusarvele.

5.5. Kui tellimus on sooritatud laupäeval, pühapäeval või riikliku püha ajal, tehakse postitus sellele järgneval tööpäeval.

5.6. Sihtkoha muutumise korral palub  müüüja kliedil uued andmed teavitada nii kiiresti kui võimalik. Kui kaup on juba postitatud, ei ole sihtkoha muutmine müüja poolt enam võimalik. Sellisel juhul saab klient sihtkohta muuta vastava teenuseosutaja klienditeeninduse abil.

5.7. Tellimuse vormistamisel tuleb jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kaupade kohaletoimetamisel. IMED Aesthetic Group OÜ ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.8. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).

5.9. Kui saadetis on IMED Aesthetic Group OÜ poolt väljastatud, saadetakse kliendi e-posti aadressile vastavasisuline teade.

6. Taganemisõigus

6.1. Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.

6.2. Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil ostja või ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud kauba füüsiliselt enda valdusesse.

6.3. Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada müüjat oma otsusest müügilepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb saata e-posti aadressile pood@imed.ee.

6.4. Taganemisõiguse kasutamise korral müüja tagastab ostjale kõik ostjalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad ostja valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil müüja sai teada ostja otsusest kaubad tagastada ja kaubad on füüsiliselt müüjale üle antud. Kui ostja tagastab kaubad osaliselt, siis toimub kättetoimetamiskulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale tellimusest.

6.5. Kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.

6.6. Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi seda kahjustama, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest. 

6.7. Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on müüjal õigus tasaarvestada kauba väärtuse vähenemine ostja poolt asja eest tasutud ning ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

6.8. Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

6.9. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on nimetatud kauba tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi, et kaup on tagasi saadetud.

6.10. Ostjal ei ole õigus tagastada kaupu, mis ei kuulu pärast pakendi avamist tagastamisele hügieenilistel põhjustel.

 7. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

7.1. IMED Aesthetic Group OÜ lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena.

7.2. IMED Aesthetic Group OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning on õigus edastada maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le ja kullerifirmadele Itella Smartpost, Omniva ja DPD tarnete teostamiseks.

7.3. Krüpteeritud andmeid pankadega ostude eest tasumisel tagab ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

 8. Vastutus ja vaidluste lahendamine

8.1. IMED Aesthetic Group OÜ ja ostja vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtusel ja ulatuses.  

 9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

9.2. Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.

9.3. IMED Aesthetic Group OÜ ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

9.4. E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid tuleb esitada e-posti aadressile pood@imed.ee.

9.5. Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup.

Infot tellimuse kohta saab e-posti aadressil pood@imed.ee või võttes ühendust telefoni teel +372 5818 8977